Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.
- Właścicielem serwisu jest: firma ZHU OLA ALEKSANDRA TRUSZKOWSKA, zwana dalej sprzedającym.
- Rejestracja na stronie extraokulary.pl stanowi jednocześnie akceptację niniejszego regulaminu.
- Zarejestrowany użytkownik extraokulary.pl, który złożył zamówienie na oferowany w danym momencie przez Sprzedającego towar, nazywany jest w treści regulaminu Kupującym.
- Sklep internetowy – to system informatyczny udostępniany przez Sprzedającego za pośrednictwem internetu, służący do prezentacji oferty i umożliwiający Kupującemu:
- składanie zamówień
- wybór sposobu dostawy lub odbioru zamówienia.
- wybór sposobu zapłaty za zamówiony towar.
- zapłatę
- komunikację ze Sprzedającym, przy wykorzystaniu poczty elektronicznej i komunikatów zamieszczanych w serwisie extraokulary.pl
- Korzystanie ze sklepu internetowego Sprzedającego jest całkowicie dobrowolne. Oferowane przez Sprzedającego w sklepie internetowym ceny, rabaty i promocje, obowiązują tylko w stosunku do zamówień składanych za pośrednictwem extraokulary.pl
- Korespondencja Sprzedającego z Kupującym będzie prowadzona za pomocą poczty elektronicznej na adres podany podczas rejestracji.
- Prezentowane towary nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Sprzedający zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zamówienia w części lub w całości, o czym powiadomi Kupującego bez zbędnej zwłoki za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Realizacja zamówienia. ( dostawa na adres, odbiór osobisty )
- Zamówienia składane są realizowane bezzwłocznie w dni robocze, w kolejności w jakiej spływają do Sprzedającego od Kupujących. Maksymalny czas realizacji zamówienia to 5 dni roboczych.
- Złożenie zamówienia będzie potwierdzone za pośrednictwem poczty elektronicznej. Tak samo będzie potwierdzona realizacja zamówienia i zaproszenie do odbioru (jeśli wybrany będzie odbiór osobisty) lub informacja o wysłaniu zamówienia (jeśli została wybrana dostawa na adres).
- Odbiór osobisty następuje w wybranej przez Kupującego lokalizacji Sprzedającego, na podstawie danych osobowych lub na podstawie nr zamówienia.
- Zamówienia, dla których wybrano sposób zapłaty inny niż pobranie, będą realizowane dopiero po otrzymaniu zapłaty za zamówiony towar. W takim przypadku czas realizacji zamówienia liczony jest od następnego dnia roboczego od daty otrzymania zapłaty.
- Zamówienia, dla których wybrano sposób zapłaty jako pobranie, są realizowane dopiero po dodatkowym potwierdzeniu przez pracownika sklepu, pocztą elektroniczną lub telefonicznie.
- Dodatkowe potwierdzenie nie dotyczy Kupujących, którzy zrealizowali prawidłowo i bez żadnych problemów co najmniej trzy kolejne zamówienia.
- Przez realizację zamówienia uważa się nadanie przesyłki zawierającej zamówienie lub jeśli został wybrany odbiór osobisty, powiadomienie o możliwości odbioru zamówienia w wybranej lokalizacji.
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia jak i czas dostawy przesyłek, których dostawa realizowana jest przez zewnętrzne firmy spedycyjne. W przypadku dostawy na adres, koszt dostawy ponosi Kupujący, zgodnie z wybraną opcją.
Anulowanie zamówienia.
- Kupujący ma możliwość samodzielnie anulować zamówienie, które nie zostało jeszcze przyjęte do realizacji. W pozostałych przypadkach z prośbą o anulowanie zamówienia należy zwrócić się pocztą elektroniczną, podając obowiązkowo kod (nr) zamówienia. Takie wnioski będą rozpatrywane przez Sprzedającego indywidualnie, w zależności od aktualnego stanu realizacji zamówienia.
- Zwrot zamówienia jest możliwy na zasadzie odstąpienia od umowy kupna zawartej na odległość, zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.) wraz z późniejszymi zmianami.
- Zwrot zamówienia jest możliwy tylko w przypadku, gdy zwracany towar nie nosi śladów użytkowania oraz znajduje się w oryginalnym, nie uszkodzonym i nie otwartym opakowaniu.
- Jeżeli towar posiada plomby i zabezpieczenia handlowe, nie mogą one być naruszone.
- Dodatkowym bezwzględnym warunkiem realizacji zwrotu towaru jest dostarczenie oryginału paragonu lub kserokopii rachunku, oraz pisemnego oświadczenia woli o odstąpieniu od umowy kupna, zawierającego nr konta bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot zapłaconej kwoty, podpisanego własnoręcznie przez Kupującego. Dokumenty te należy dostarczyć razem ze zwracanym towarem.
- Kupujący dokonuje zwrotu towaru na własny koszt i ryzyko.
- Zwroty będą rozpatrywane przez Sprzedającego w terminie 7 dni roboczych od daty spełnienia wszystkich bez wyjątku warunków dokonania zwrotu towaru.
- Decyzja w sprawie przyjęcia zwrotu lub nie, będzie przesłana Kupującemu za pośrednictwem poczty elektronicznej. W przypadku decyzji o przyjęciu zwrotu towaru, Sprzedający zwróci zapłaconą przez Kupującego kwotę w terminie 7 dniod daty podjęcia decyzji.
- Nie podlega zwrotowi kwota, lub część kwoty zapłaconej za zamówienie premią, o której mowa w rozdziale "J".
- Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności z tytułu nie dokonania zwrotu zapłaconej kwoty w zakreślonym terminie, jeśli Kupujący nie dostarczył niezbędnych informacji, pozwalających dokonać zwrotu pieniędzy.
- Zwrot należnej Kupującemu kwoty w formie innej niż przelew bankowy na konto Kupującego, może być pomniejszony o wartość poniesionych przez Sprzedającego z tego tytułu opłat lub prowizji.
REKLAMACJE
- Reklamacje w celu rozpatrzenia muszą zostać zgłoszone na piśmie.
- Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w trybie natychmiastowym i nie dłużej niż w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania reklamowanego towaru wraz z pisemnym uzasadnieniem. W przypadku uznania reklamacji, nowy towar wolny od wad wysyłany jest w ciągu 5 dni roboczych, na koszt Sprzedającego.
- Jeżeli wymiana towaru na nowy nie jest możliwa, Sprzedający zaproponuje Kupującemu za Jego zgodą towar równoważny.
- Jeżeli Kupujący nie wyrazi zgody na towar równoważny, Sprzedający dokona zwrotu zapłaconej przez Kupującego kwoty, na warunkach opisanych w rozdziale "E" regulaminu.
- Kupujący dostarcza reklamowany towar na adres sklepu na własny koszt.
- Nie podlegają reklamacji uszkodzenia mechaniczne, które nie zostały zgłoszone podczas odbioru zamówienia.
- W przypadku odbioru zamówień dostarczanych na adres przez firmy spedycyjne, zauważone uszkodzenia należy bezzwłocznie zgłosić firmie spedycyjnej i sporządzić odpowiedni protokół reklamacyjny.
- Za uszkodzenia powstałe w trakcie transportu odpowiada spedytor.
Zapłata za zamówienie.
- Zapłata za zamówienie jest realizowana zgodnie z wyborem Kupującego, jako przedpłata przelewem lub za pobraniem w momencie odbioru zamówienia.
- W ramach przedpłaty mogą być wykorzystane takie sposoby zapłaty jak przelew, transfer elektroniczny, opłata SMS'owa, zapłata za pomocą telefonu komórkowego, kartą płatniczą lub kredytową, o ile sklep udostępnia aktualnie takie możliwości techniczne.
- Płatność przelewem jest uznana za dokonaną z datą zaksięgowania zapłaty na rachunku bankowym Sprzedającego.
- Płatność elektroniczna jest uznawana z chwilą otrzymania potwierdzenia o prawidłowo przeprowadzonej transakcji.
- Płatność za pobraniem jest uznawana z datą otrzymania środków pieniężnych przez Sprzedającego. W przypadku wyboru sposobu płatności "za pobraniem" i dostawy zamówienia na adres dla, dodatkowy koszt z tytułu pobrania ponosi Kupujący.
Ochrona powierzonych danych.
- Sprzedający zapewnia Kupującemu pełną anonimowość i przyjmuje na siebie odpowiedzialność z tytułu prawidłowego przechowywania otrzymanych od Kupującego danych, a w szczególności danych osobowych.
- Sprzedający oświadcza, że otrzymane dane będą wykorzystywane wyłącznie w związku z działalnością sklepu internetowego extraokulary.pl, w celu prawidłowej realizacji zamówień, aktywacją usług, promocja oferty handlowej i usługowej Sprzedającego.